CMRUL-Web Subject Guide
แนะนำการใช้งาน
หัวเรื่อง : การตลาด
Home
รายการภายในหัวเรื่อง
e-Books
กลยุทธ์ทางการตลาดของธุรกิจอาหารทะเลแปรรูป กรณีศึกษา บริษัท ปองไคดู อินเตอร์เนชั่นแนล จำกัด
การคาดการณ์ทิศทางการเคลื่อนไหวของดัชนีตลาดหลักทรัพย์แห่งประเทศไทยโดยใช้ตัวชี้วัดทางเทคนิคร่วมกับเทคนิคการเรียนรู้ด้วยเครื่อง
การจัดการการตลาดบริการ
การจัดการผลิตภัณฑ์และการพัฒนาผลิตภัณฑ์ใหม่
การบริหารการตลาด เทคโนโลยีการตลาด
การบริหารต้นทุนโลจิสติกส์โดยการวิเคราะห์ต้นทุนฐานกิจกรรม (ABC) ของโรงสีขนาดกลางและขนาดเล็ก อำเภอหัวไทร จังหวัดนครศรีธรรมราช
การพยากรณ์การขาย
หลักการจัดการลอจิสติกส์
อัจฉริยะการตลาด
Creative marketing
Encyclopedia of Major Marketing Campaigns
Marketing Insights From A to Z : 80 Concepts Every Manager Needs to Know
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization
The Marketing Book
e-Journal/Articles
วารสารการเงิน การลงทุน การตลาด และการบริหารธุรกิจ
วารสารวิชาการการตลาดและการจัดการ มหาวิทยาลัยเทคโนโลยีราชมงคลธัญบุรี
Journal of Contemporary Marketing Science
Journal of Islamic Marketing
Journal of Place Management and Development
Advertising Age
Arts and the Market
Arts Marketing: An International Journal
Asia Pacific International Journal of Marketing
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics
Contemporary Management Research
Corporate Communications: An International Journal
CRM Magazine
Direct Marketing: An International Journal
European Journal of Marketing
IMA Journal of Mathematics Applied in Business & Industry
Inc.
International Journal of Advertising and Marketing to Children
International Journal of Bank Marketing
International Journal of Pharmaceutical and Healthcare Marketing
International Journal of Retail & Distribution Management
International Journal of Sports Marketing and Sponsorship
International Marketing Review
Journal of Academic Research in Economics
Journal of Business & Industrial Marketing
Journal of Communication Management
Journal of Consumer Affairs
Journal of Consumer Marketing
Journal of Fashion Marketing and Management
Journal of Historical Research in Marketing
Journal of Marketing Practice: Applied Marketing Science
Journal of Product & Brand Management
Journal of Research in Interactive Marketing
Journal of Services Marketing
Journal of Social Marketing
Marketing Intelligence & Planning
Pricing Strategy and Practice
Qualitative Market Research
Retail and Distribution Management
Review of Social, Economic & Business Studies
South Asian Journal of Marketing
Young Consumers
CMRUIR
การตลาด
การตลาดทางตรง
การตลาดอินเทอร์เน็ต
Website
กรมการค้าต่างประเทศ กระทรวงพาณิชย์
กรมการค้าภายใน กระทรวงพาณิชย์
กรมพัฒนาธุรกิจการค้า กระทรวงพาณิชย์
กรมเจรจาการค้าระหว่างประเทศ กระทรวงพาณิชย์
สถาบันระหว่างประเทศเพื่อการค้าและการพัฒนา (องค์การมหาชน)
สมาคมการตลาดแห่งประเทศไทย
สมาคมตลาดตราสารหนี้ไทย
สำนักงานนโยบายและยุทธศาสตร์การค้า กระทรวงพาณิชย์
องค์การคลังสินค้า กระทรวงพาณิชย์